Sposobów na promowanie swojej marki jest mnóstwo, a do najskuteczniejszych zalicza się działania w mediach społecznościowych. Strony, takie jak Facebook, zrzeszają internautów o różnych zainteresowaniach, którzy coraz chętniej robią zakupy za pośrednictwem sieci. Fakt ten wykorzystują właściciele e-sklepów, chcący docierać do szerokiego grona odbiorców w krótkim czasie i przy niewielkich nakładach finansowych. Udzielają się oni na portalach społecznościowych i prowadzą firmowe strony, na których publikują informacje o ofercie, aktualnych promocjach czy nowościach. Facebook to potężne narzędzie marketingowe sprawdzające się w każdej branży, które, umiejętnie wykorzystane, przekłada się na wzrost zainteresowania proponowanymi produktami bądź świadczonymi usługami.
Podstawą skutecznych działań w mediach społecznościowych jest wiedza na temat, w jaki sposób funkcjonują. Mogą się nią pochwalić przedstawiciele agencji Mint, realizujący zlecenia na rzecz klientów o różnych potrzebach. Są nimi między innymi właściciele międzynarodowych korporacji, jak i mało znanych start-upów, chcący zaistnieć na rynku i zwiększyć swoją konkurencyjność. Korzystają oni z usług realizowanych na zasadzie outsourcingu, którego koszty ustalane są indywidualnie.
Przedstawiciele agencji oferują kompleksowe prowadzenie fanpage’a. Wiedzą, jakie treści są chętnie udostępniane oraz jakie zdjęcia lub grafiki przyciągają uwagę. Pozyskują nowych klientów i podtrzymują kontakt z osobami, które miały już okazję korzystać z usług danego przedsiębiorstwa. Publikują też materiały zza kulis firmy, co wzbudza zaufanie i daje szansę pokazania jej od zupełnie innej strony. Facebook to także narzędzie do prezentowania oferty, dlatego pracownicy nie zapominają o informowaniu odbiorców o wprowadzaniu nowych produktów czy planowanych przecenach.
Przedstawiciele agencji zapewniają szybką reakcję, która jest nieoceniona w razie sytuacji kryzysowych. Na bieżąco monitorują komentarze i odpowiadają na wiadomości prywatne internautów. Dobrze wiedzą, w jaki sposób budować relacje z klientami oraz jak tworzyć skuteczne kampanie, przekładające się na wzrost sprzedaży. Zwiększają one rozpoznawalność marki oraz prawdopodobieństwo finalizowania transakcji. Ich zaletą jest możliwość precyzyjnego targetowania, dlatego prezentowane komunikaty docierają do odbiorców zainteresowanych oferowanymi produktami czy usługami.
Firmy według kategorii
Atrakcje turystyczne i noclegi
Zakupy, kultura i rozrywka - baza punktów
Usługi remontowo-budowlane
Rejestr usług dla zdrowia i urody
Usługi z zakresu mediów i badania rynku
Katalog produktów i usług dla każdego
Finanse i ubezpieczenia - wykaz
Meble i ozdoby do Twojego wnętrza
Rejestr usług i urządzeń elektronicznych i AGD
Transport dla Ciebie i firmy
Hodowla i rolnictwo
Rejestr sklepów z odzieżą i obuwiem
Opieka i zabawa - wykaz produktów dla dzieci
Baza kursów i szkoleń
Imprezy, śluby, okazje - baza produktów i usług